07.10 Torsdag



vaknar tidigt fjärde dagen här i England
måste dock säga att jag redan börjat vänja mej
men idag känner jag mej inte alls utvilad
våra grannar från spaninen & Elaine som bor i samma personalboende som oss levde rövare inatt
minns att jag argt sa till Tessan "va fan händer?"
sen hörde ja den andra killen som bor rätt över oss komma ut ut säga "what are u gays doin? im working tomorrow morning." sånna grejjer pallar man ju inte med när man ska upp och jobba vid halv 9.
som sagt idag ska vi vara i städet, halv 9 till 3.
och jag känner faktiskt att dagarna här kommer bli toppen när vi lär känna alla mer.
och som sagt lära känna går redan i allafall för min del jätte bra nu.
hemlängtan har faktiskt börjat försvinna, och för tillfället kunde livet här nog inte bli bättre.
& om vi åker till London nästa vecka LÄR jag inte vilja åka hem.
FAAAAAAST åaandrasidan att komma hem kommer nog att vara det bästa som finns tillslut.
men nu ska ja bara njuta av min tid här, glömma allt som hänt/händer där hemma.
och när jag kommer hem hoppas jag alla bekymmer har/kommer ordna upp sej.

because I love you to much baby!

så ha nu en bra dag där hemma och överallt annars
sänder också en tanke till mina vänner på Island.
hoppas ni mår bra och att livet känns toppen för er också.
jag saknar er såååklart!

.

Kommentarer
Birgitta säger:

Jättehärligt att ni redan känner er hemma i England. Reading är som min andra hemstad! Jag var där varje år på 60-talet i en underbar familj. Så började faktiskt hela mitt intresse föt att resa, läsa språk och jobba med internationalisering. Jag vill att ni unga människor ska få samma häftiga upplevelser som jag när man lär känna människor från andra länder och upplever andra kulturer på nära håll. Även om England är ganska likt Sverige märker man ändå olikheter eller hur? Kul att ni träffat trevliga människor! Det gör man alltid på Shillingford Bridge.

Kram Birgitta

2009-04-23 | 09:21:27
tilda & elin säger:

saknar er, hopaps ni har de bra o att vi kan snacka snart. internetet funkar inte , men hoppas snart. ta hand om er :) <3

2009-04-23 | 18:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback