30 april



då ska vi se här
dagarna bara flyger iväg här i Shillingford
kan inte fatta att vi redan varit här 11 dagar
jag har gjort mej nästan lite för bekväm
något jag nog egentligen inte vill då vi kommer lämna detta ställe
igår va vi lediga och tog oss en slappis dag
började dagen med att äta frukost vid 10
sen kollade vi en film och halv sov på rummet
sen gick vi en ca. en och en halv timmes lång promenad
solen sken och det blev en heldel snack om allt och ingenting
tycker dock att de kan vara lite skrämmande att prata om allt och alla där hemma
för tiden går så sjukt fort och jag tror jag glömt njuta av dom bra stunderna man haft
när vi pratade om allt märkte jag att mitt senaste år nog har innehållt mer känslor än någonsin
och jag glömde verkligen av att ta vara på tiden

iallafall efter promenaden solade vi lite utmed Themsen
sen hängde äntligen tessan med mej på en jogging runda
och efter det badade vi i badkaret, hahha
kvällen bestod av Sex and the city filmen
& senare när alla slutat jobbet började som vanligt alla dricka alkohol igen
alla utom jag och tessan (som vanligt)
kvällen slutade ännu en gång runt 2 tiden

idag har jag en ledig förmiddag ensam
eftersom jag är trött som vanligt kommer den nog spenderas i sängen en stund till
sen ska ja springa en runda
och senare ikväll ska jag jobba
hejhoppgalopp

I drown in my memories
and I wonder if you ever think of me
I still miss you

.

Kommentarer
sophie säger:

Här hemma ska valborg firas som aldrig förr :) med sol och gillning i goda vänners sällskap!

hoppas ni har det bra! :) kram

2009-04-30 | 13:52:05
Agneta Thord Nordberg säger:

Vad kul att det är så bra i Shillingford. Roligt att få läsa din blogg. Ska ha en sön helg här i solen. Ocj hoppas du och Therese får det lika bra framöver.

Många hälsningar

Agneta

2009-04-30 | 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback