baby, feel the beat inside and dance forever

söndagskväll!
helgen har smugit sig förbi som en jävla storm
fredags va de som sagt en underbar kväll med bästa tjejer
lördagen blev det ett 12 timmars pass på hoook
men kvällen slutade med något oväntat kl. 2 mitt i natten, tihi
så hem och sova 4 timmar & sen begav jag mej till hook idag igen och jobbade lite
kl. 3 stängde jag ner stället
hemma vart det massa pojkar som tittade hockey
så jag slog mej ner och såg hv förlora ännu en gång, haha
sen blev de en lång promenad med sannapanna, lite kallt men skönt
förkylningen börjar släppa nu
så i morgon har jag bestämt mej för att börja min hälsovecka
ska köpa utrensningskur & ta en vecka till träning, träning och massa nyttig mat
också börja packa inför england som närmar sig
endast 2 veckor kvar nu, weeei!
jag och tess i en månad, fan va ja längtar nu!
veckan ser just nu ganska planerad ut iaf
några möten som jag ser fram emot
se om dom blir av, tihi
maddline har hemligheter som hon tycker om, hahaha

so long lovers, livet leker!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback