bedtime



sådärja
jobbat klart för dagen
18.30 till 22.15
ganska soft kan man ju säga ja
jobbade som sagt i restaurangen idag
jag, Ben & Kevin hade ca. 20 gäster
jag fick vara lite "spring flicka" och göra småsaker som att gå ut med mat och sånt
kvällen va väldigt lugn och de va mycket skönt att sluta tidigt
så ska nu ta en tidig kväll och gå och lägga mej
känner att dom sena nätterna tar kål på mej
sänder en tanke hem till folket som förmodligen är fulla & har party skoj nu
lite avis e jag ju allt, och de gör hemlängtan större att veta att ni alla har skoj idag
and theres no place like home
upptänkte också idag att någon igår spillt röd baccardi på mina nya skor
PÅ TRE AV MINA NYA SKOR
jag blev så ledsen att ja började lipa
just nu känner jag för att åka hem
vad jag längtar hem till vet jag egentligen inte?
men humöret är på botten ikväll & nu ska ja sova
hoppas på en bättre dag i morgon
men förmodligen inte då jag jobbar halv 9 till 3 och sen ska spendera en fredagskväll ensam
då tessan jobbar & det finns absolute inget att göra
SKOJ!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback