dagen än så länge

började dagen med morgonpromenad i ett hyfsat väder
sen idag har jag och lilla fia varit i hoooook
på massage, och det var underbart skönt
sen hade vi lite möte med bossen och ah nu vet ja
fan, ja jobbar midsommar
men smällar man får ta i dessa tider i brist på jobb
så jag och min lilla fia plutt ska fira midsommar tillsammans på jobbet
när vi slutar kl. 23 blir de att supa till de på ett hotellrum
ojojoj, mer fest kan de ju inte bli
nu har ja varit duktigt och bakat rulltårta och daimkakor
och ja lovar, ja är en naturbegåvning på bakning
så ska snart bege mej till vaggeryd och ta en promenad med emmsan
promenad och skitsnack är något vi e bra på, tihi
sen blir de simmhallen med lilla mamma
simma & sola lite
ikväll blir det förhoppningsvis att vara med fia och kanske dom andra brudarna
tihi, de va ju ett tag sen nu om man säger så

endast 12 dagar kvar till england nu
saknar min tessituss <3

.

Kommentarer
Anonym säger:

miss you too

2009-04-10 | 11:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback