efter en bra fredags kväll

åhh mina tjejer, tack för en underbar kväll
älskar er med allt
och jag vaknade ju som sagt utan bakfylla då ja va nykter igår
efter en mysig förfest med taco, singstar och lite sånt
begav vi oss till centrum för att dansa av oss lite, vilket vi gjorde
kl. 2 begav vi oss till max och de blev en dumle glass för min del
& lite fyllemat för sanna
sen körde jag hem elin och matilda till lugna skogen
väl hemma kl. halv 4 sov jag som en stock
snart ska ja göra mej i ordning för att göra ett långt passa på hoook
bilder från kvällen kommer inom kort
puss vänner <3


Kommentarer
tess säger:

Tack själv :D de måste vi göra om :P

2009-04-04 | 18:17:40
tilda säger:

Lätt att vi måste göra om de ! hade skitkul :) tack madde & tacka din snälla bror ! :) <3

2009-04-05 | 20:45:51
Bloggadress: http://tildusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback