en vecka har nu gått



idag jobbade jag i städet mellan halv 9 och 3
inatt har ja i allafall sovit
thats gooood
men är ändå trött så ska nu ut och springa för att få energin tebax
idag blev de en promenad till Wallingford efter jobbet
inhandlat ny frukt (massor) och choklad för att överleva
mumsfillibabba
jag älskar att vara här samtidigt som jag längtar hem
men jag vill verkligen inte hem
jag njuter som en galning av livet
& jag kommer aldrig ångra att jag åkte hit
speciellt kommer jag inte ångra att jag åkte med Tessituss
hon är förmodligen den bästa människan jag kunde åkt med
idag va vi båda SJUKT trötta, så idag har varit en massa flumm
vi har spelat in några videos från hotellet dom vi planerar att visa i skolan
och som sagt england är underbart
imorgon och onsdag är vi lediga
så de planeras så klart in shopping, yeah ME LIKE!
och jaaa syster, jag ska kolla på en väska till dej
och nej, jag saknar inte stressen, pressen och skitsnacket hemma
jag skapar istället ny dramatik här, hahahaha
för skandaler är ju något som jag är bra på, hahaha
puss mina vänner
me love ya bros

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback