framme

framme på Shillingford Bridge
men herregud vilken resa
tåget, flyget ja allt gick ju som på räls
fram tills vi kom på bussen till Oxford
ingen aning om vart vi skulle stiga av eller något
en skit sur busschaufför som inte va till någon hjälp
så efter att vi bestämt oss för att hoppa av och han blev ännu mer sur
då vi lagt våra väskor på fel plats
så ja då va vi helt lost i Oxford
så efter att frågat oss fram med sjukt kass engelska hittade vi en busshållplats
och efter att pinsamt rullat runt på våra stora väskor i Oxford satt vi på en buss
när vi ännu en gång frågat oss fram fick vi hoppa av i Shillingford
och ännu en gång ganska lost så tillslut hittade vi en skylt mot hotellet
och efter att ÄNNU en gång pinsamt dragit runt på våra väskor en typ 20 min lång väg va vi framme
trötta & hungriga skulle vi presentera oss
ja men sååklart visar det sig att dom väntat oss förra veckan och trodde inte vi skulle komma
fick sitta i lobbyn och vänta 20 min
så efter det visade dom oss vårt rum
ett svin fult äkligt personalboende med en dusch som inte funkar
så vi ska andvända killarnas dusch om vi vill duscha
så när tjejen som visat oss rummet lämnade oss la vi oss i sängen
och allvarligt båda började lipa
FAAAAAAAAAAAAAAAAN va oplanerat
jag längtar hem som en galning
men som sagt man måste ju ge de en chans
och även om ingen presenterat sig än och vi är nu ensamma på rummet ska vi om en halvtimme träffa Chris
han hade inte tid innan och då sen ska han prata med oss
och ja just nu hatar ja min skola som gjort att vi är på en plats som trodde vi inte skulle komma

Men lite plus är att stället är mysigt i allafall








UTAN TESSAN HADE JAG ALDRIG KLARAT MEJ NU!

.

Kommentarer
Anonym säger:

Tänk positivt. Längtade hem så jag kunde dö första veckorna när jag var borta. Grät i telefonen tusen gånger när jag pratade med axel men efter ett tag blev det skit roligt. Bästa tiden i livet ungefär. Man måste bara känna sig lite hemma och ni har ju varandra.



Puss och kram

Vi får höras imorrn om vi får igång skype på Gärahov

2009-04-20 | 22:10:04
Anonym säger:

men herregud!!!!

du måste skicka mail på facebook.



älskar dig ;)

2009-04-20 | 22:10:32
Bloggadress: http://mathildaflodin.blogg.se/
Syrran säger:

Lill syrran det verkar som att du behöver öva lite på engelskan. Men var lugn fattade nada när vi var där för nått år sedan det kommer efter ett tag.



Ta det lungt innan du kommit in i det. Själv grät jag i telefonen sisådär tusen gånger och längtade hem så jag kunde dö. Men sen började det kännas lite som sitt hem och då blev det skit roligt och träffade massor av roliga människor. Efter ett tag blev det istället lite tråkigt att åka hem.



Tänk på att ni är två!



Axel hälsar!



Tänk på nått annat nu i några veckor. Hitta gärna en snygg väska till mig på någon marknad.



Vi får höras imorrn om vi får igång skype på Gärahov.



Puss och kram

2009-04-20 | 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback