jag ger dej min morgon

dagen har spenderats med min mor i stan
shopping på hyfsad nivå
iaf fixat massa saker till englands resan
känns så bra att vi snart åker
vill bara bort från denna håla
dagarna går och går
och jag märker mer och mer hur lite ja vill vara här
eftermiddagen blev de simma
och den en promenad med dennis
va ju tvungen att hämta min halsduk där
söp bort den för väldigt länge sen så de va på tiden
så vi passa på att ta en promenad i de fina vårvädret

kom också på idag att vissa saker bör amn hålla för sig själv
för om man säger saker man gjort, pinsamma saker
och när man sen blir mobbad för det
det är då man ångrar att man gjorde den saken

.

Kommentarer
elin säger:

utgång på onsdag eller? vilka isf?:)

2009-04-07 | 09:49:20
Bloggadress: http://givemethebliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback