om jag redan saknar hur ska de då gå sen?



packningen är i full gång
eller nu ljög jag
jag tog mej ca. 30 minuter att lägga fram kläder jag typ trivs i
och sängen blev som sagt ganska full
känner att allt nog inte kommer komma ner i väska
men alltså hur packar man inför en sån här resa
arbetskläder, träningskläder, promenadkläder, myskläder, vardagskläder, festkläder, londonshopping kläder!
allt måste ju me lixom!

pratade med lilla Fia nyss
och jag saknar tösen som en galning
hur ska ja klara mej utan mina vänner?
ni betyder för mycket
också haft ett samtal med min lilla Sanna idag
och allvarligt
HUR SKA JA KLARA MEJ?
hahah, bästa vänner ni e allt och lite till





ni e livets fest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback