skåpet på bäckadal tömt



idag tömde jag mitt skåp i skolan
va typ min sista skoldag skulle man kunna säga
nu har jag typ två lektioner kvar i skolan
och dom är efter påsklovet
sen som sagt två lektioner
en på måndagen och en på fredagen
sen åker jag och tessan till england
måste säga att de va sorgligt
mitt skåp på bäckdal är nu tomt
jag lämnar snart skolan
usch ja, vad händer med all tid vi har haft tillsammans?
alla kort lisa visade igår gav så många minnen
sånt man inte ser förrens nu
åhh vad jag kommer sakna min klass och skola
det kan man nog inte förstå förrens nu

.

Kommentarer
Lisa säger:

Psst!

Har vi lektion på måndag efter lovet? :O

Och ja, korten väcker så jäääävla många minnen. Nästan tragiskt. Haha.

Puss på dej!

2009-04-07 | 11:00:45
Bloggadress: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback