vi ses när gräset är grönare och världen lite skönare

öppnar mitt hjärta

sådär ja
väskan nästan färdigpackad
men klumpen i magen vill inte försvinna
gårdagen vill jag bara glömma
och idag kändes fel att inte ta farväl av min bästa vän
kommer sakna dej som en galning
det va inte meningen att såra dej
med hela mitt hjärta ber jag om ursäkt
och misstagen jag gjort fick jag nu tillbaks för
och jag kan inget mer än säga hur ledsen jag är för allt
men människor gör felsteg
och jag hoppas du en dag förlåter mej för mitt
jag älskar dej min susanna larsson
utan dej är jag inte jag

matilda flodin
du är min stjärna
och att få dela några timmar med dej ida kunde inte varit bättre
att se dej gråta för min skull när jag lämnade dej
det kunde inte värmt mitt blödande hjärta mer
du är och kommer föralltid vara mitt nummer ett
jag älskar dej med allt
och jag kommer gå genom eld och vatten för dej

till en speciell person
jag tycker du e super mys
och jag kommer tänka på dej
och när jag kommer hem hoppas jag världen är finare
och att saker och ting faller på plats
jag diggar dej buse

sofia abrahamsson
vaggeryd är ingen ljus plats utan dej min lilla sockertopp

anna friberg
frippe rockar min värld

felix mattsson
jag hoppas vi kan bli vänner
jag bryr mej fortfarande
mitt hjärta blödde då du lämnade mej
men känslorna är verkligen borta nu
och det hoppas jag kan göra oss till vänner
för som sagt jag bryr mej fortfarande

till mina misstag
ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer igen

såhejdå Sverige
jag kommer sakna er mina stjärnor
massa puss för stunden
och ta väl hand om er!
kärlek

.

Kommentarer
sophie säger:

Ha det riktigt,riktigt skitSKOJ nu madde! å du, shoppa lite åt mig me... ;)

2009-04-20 | 09:25:51
Bloggadress: http://sophiestoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback