lite presentationer om personer i min närhet

går igenom bilderna på min dator lite igen. och guuuud vad bilder jag har. men har bestämt mej för att skriva om människorna som betytt/betyder mest för mej. höhö! kan ju börja med mej själv idag faktiskt.



Mitt fullständiga namn är Elin Madeleine Larsson. Jag är för tillfället 19 år och min födelsedag äger rum den 20 Januari. 1990 kom jag till världen och min mor hade då redan gett liv till två andra skit ungar, Martina och Carl-Johan. ett och halv år efter jag kommit ut utökade mamma Eva och pappa Bo familjen ännu en gång. min lillebror Jimmy gjorde familjen till sex personer. Familjen Larsson är och har varit bosatt på gården Gärahov i Vaggeryd i Jönköpings län i Småland. Men nog om familjen, det är ju jag som ska va i fokus nu. I allafall min vänner och min familj brukar kalla mej Madde, men jag har också andra nicknames som Maddline, Maddow, Maddie och Maddan. Your pick så att säga. Jag tog studenten 12 juni, då från hotell och restaurangprogramet på Bäckadal i Jönköping. Jag gick inriktning kök och hade också konditori A och B på schemat. så om man ska gå efter min utbildning borde jag nu jobba som kock eller något inom bageri/konditori. mej ack nej. jag jobbar nu min tredje sommar på hoks herrgård som servitris. På hok trivs jag just nu som fisken i vattnet. Jag har underbara arbetskamrater som jag verkligen kan prata med, jag kan mitt jobb och jag vet mina uppgifter. jag jobbar just nu som en galning, mest för jag inte kan säga nej och jag är för snäll och tar på mej för mycket när de ger mej tider. men som sagt, jag trivs ju så bra också. när jag inte jobbar är jag helst med människor, de vill säga vänner. jag har lätt för att bli fäst vid folk, däribland pojkar. jag är en person som önskar hon kunde stanna tiden ibland eller tillochmed spola tillbaks tiden. jag har under det senaset halvåret stött på, jag tror, alla känslor som finns i denna världen. jag har varit förälskad, förkrossad, rädd, ledsen, lycklig, glad, besviken och besatt. jag har kämpat för saker som tillslut inte betytt ett dugg och jag har lagt tid på människor som kommit att visa sej vara annorlunda. jag har älskat och jag har blivit älskad. men jag har också haft fel om kärlek och jag har gått miste om människor som egentligen betytt mest. för tillfället är jag singel, och borde nog egentligen vara det eftersom jag förmodligen till hösten kommer bege mej mot nya platser i världen. men jag hatar att vara singel, jag är en tillsammans person som älskar att ge allt åt endast en person och göra allt för honom. jag är en kärleksmaskin som vill så mycket men borde hålla tillbax. som sagt till hösten är ännu deffust men jag hoppas på en höst med min älskade tös någonstans i denna värld. jag vill resa härifrån och jag vill se så många platser jag bara kan i mitt liv, men inte ensam. jag är för feg för att åka ensam, jag vill ha någon att stötta mej på. det bästa jag gjort i mitt liv är thailands resan i november och englands resan i april. två helt olika resor men båda som kommit att betyda så mycket. englands resan va dock där jag mötte så mycket människor som jag så snabbt kom otroligt nära, och jag hoppas träffa dem en dag igen. jag är en person som hatar att vara ensam och jag vet att känslan av att vakna bredvid någon är förmodligen den underbaraste känslan i världen. jag har blottat hela min själ för någon annan, och just nu ångrar jag valet av den persorsonen. jag har velat spola tillbaxs tiden endast för att kunna göra någon annan till lags, men jag har nu kommit på att det skulle varit helt fel då jag själv förmodligen inte skulle varit lycklig. jag tycker att sista tiden i trean va den bästa tiden jag haft under mina skolår. balen, danmarks resan med HR och studenten. tiden kommer alltid finnas i mitt hjärta och de människor jag kom så nära kommer alltid vara personer jag håller mest om. jag är också en person som tänker allt för mycket på vad jag äter och hur jag lever. jag kom in i en period då jag tränade allt för mycket. dock tror jag att de va den tiden jag mådde som bäst med min kropp. jag är inte nöjd med min kropp, men jag försöker nu intala mej om att leva med den. dock kommer jag aldrig komma ifrån tanken om att den ska bli mycket bättre. jag vill för tillfället stanna tiden och jag önskar jag kunde läsa andras tankar. jag saknar de vänner som jag nu inte träffar så ofta och jag hoppas dom saknar mej lika mycket. jag tror inte det finns endast en rätta för alla, men jag vet att det finns endast få människor som kommer att betyda mer än alla andra. jag har hört ljuv musik och jag har blivit kär för stunden på grund av orden och melodin i en låt. jag har kramat om en kändis och faktiskt fått ett lyckorus. jag har fått en kyss eller en kram och fått pirr i magen. jag är en person som älskar närhet så mycket att jag skulle kunna leva på någon annans kropp. jag har sovit bredvid någon annan och legat vaken och ångrat mej, men också bredvid någon annan och kännt lycka. jag borde leva med en filosofi om att allt kommer bli bra, men det gör jag inte.

.

Kommentarer
Anonym säger:

2009-08-06 | 21:03:02
therese säger:

jag har blottat hela min själ för någon annan, och just nu ångrar jag valet av den persorsonen. jag har velat spola tillbaxs tiden endast för att kunna göra någon annan till lags, men jag har nu kommit på att det skulle varit helt fel då jag själv förmodligen inte skulle varit lycklig.

vem menar du?



2009-08-06 | 21:04:16
christopher säger:

jag tycker du bör vara sjukt nöjd med din kropp, det finns många som inte är i närheten av din "vackerhet".

Du är sjukt vacker och sexig! :)

kom ihåg det

2009-08-18 | 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback