mathilda oliwia flodin



Dagens presentation blir om min fröken Flodin. Matilda föddes den 17 augusti 1990. Hon har en lillasyster som heter Maja och två sjukt sköna föräldrar vid namn Peter och Camilla. Matilda spelar innebandy i SIK, det var hon som fick mej till att börja spela där en gång i tiden. När jag sitter här och funderar kan jag komma på en hel del saker som hon och jag har gemensamt. Vi kan ju börja med att säga att hon bott på landet en gång i tiden, hon har bytt hårfärg en heldel gånger precis som jag, hon har också läst enkel franska och varit super kassa på de, oj där va jag igen. Det var faktiskt på franska lektionerna i åttan som hon och jag lärde känna varandra. Känns ju sjukt konstigt att tacka franskan för detta, eftersom jag hatade franskan, men utan den hade jag ju ärligt talat inte blivit vän med henne. Hon har varit tillsammans med en pojk i samma killgäng som jag en gång i tiden, även detta förhållande sprack precis som mitt. Hon precis som jag älskar musik, film och serier. Men nog om gemensamma saker, vi vet ju redan hur lika hon och  jag är. Fröken F är en tös som under den senaste tiden kommit att betyda så grymt mycket för mej. Inte nog med att vi jobbar tillsammans i golfrestaurangen på hok och vi båda gör de men en jävligt grym stil, hon är också den personen jag för tillfället berättar allt för. Hon är den som pallar med mitt tjöt och den som fattar mina skämt. Kanske för att det henne jag i sättet börjat likna. Matilda är inte den som bangar på fest, men hon kan också dansa nykter. Hon är en tjej som verkligen inte skulle bli svartsjuk och hon är en tjej som vågar gå sin egen väg. Jag beundrar henne för hennes mod och hennes attityd till livet. Hon är den som får mej att skratta och den som gjort min sommar 2009 till förmodligen den bästa sommaren på många år. Matilda har visat mej att man kan ha en grymt kul kväll med endast två personer på en förfest. Vi har båda fått ta hand om varandra någongång när alkoholen slått till lite väl mycket. Vi har också båda gått en strid med vår "mr disk" på jobbet. Hon är den jag säger " jag älskar dej" till nästan varje dag! det måste ju betyda någonting stort tror jag. Vår vänskap är som sagt inte defus den är otroligt synlig vill jag lova.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback