those where the best days of my life

illa uppdatering av madline här ser jag. men har ju inte varit hemma på hela veckan. jamenar orka sova ensam när man kan dela madrass med en david. jobbar i allafall sjukt mycket som vanligt. i veckan har jag i allafall som sagt spenderat min tid på hok. david och jag va på bio exempelvis i onsdags. sen i torsdags va jag barnvakt till martina och madeleine edberg. den natten sov jag ju då dock ensam i en bäddsoffa. sen igår va de utgång med pauline och malin. hade trevligt som alltid med den lilla tjejen. blev enheldel dansande på centrum. höhö! gårdagens bästa va förmodligen att träffa kim. eftersom vi inte ses så ofta, typ aldrig. jusste, igår va också j-södra på besök på hoks herrgård. jag och anna spanade in enheldel ögongodis :) dags för frukost sen snart ut till hok och jobba till stängning med sofie. kul lördags kväll men man gör ju inte av med några pengar iaf.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback