Im going crazy, and its because of you

dagarna går fort, och helgerna går ännu fortare. efter att kommit hem från göteborg har dagarna bara flytit på. i torsdags kom jag på banan igen och jobbade i golfrestaurangen. efter att stängt vid åtta va de att vandra upp till familjen Wissinger där David väntade. blev lite lek med kidsen som va galna på stuttsmattan. sen va de dags för mej och davido att åka in till stan och se "sommar med Göran" filmen. filmen va okej, inte mer. men kvällen va mysig. så jag va nöjd. vaknade upp till pippi långstrump melodin på tvn utanför dörren. gick upp för att gymma. men ack så seg. valde istället att sätta mej med barnen och glo på pippi. börjarde jobba vid 12 och gjorde då alltså de. efter att ha stängt även i fredags så va de en snabbis hem och göra sej iordning. sen drog jag till Habo för att träffa Sandra och Pauline. UNDERBART, då jag saknat sönder dessa damer. va på "fest" chill skulle jag mer kalla de kanske. trevligt i allafall. åkte också in en sväng till stan och träffade folk. har kommit på tjusning med att gå ut på stan en fredagskväll nykter. man ser så mycket mer, saker man hoppas att man själv verkligen aldrig gör själv på fyllan. hemma vid halv tre tiden och sen va de ju snart lördag och man började jobba igen kl. 9. lördagen va en stressig dag på jobbet. jobbade som en galning och hade tusen saker att göra hela dagen. blev ett 12,5 timmars pass. så va helt slut när jag slutade vid halv 10. då va de hem till släkten Edberg och där blev de god mat och lite dricka. sov sedan hos Martina och de blev en kväll med mycket snack om livet vill ja lova. dock somnade hon ifrån mej och jag märkte mitt i mitt tjat att hon inte lyssnade mer. idag söndagen den 9/8 har jag jobbat 9 till 18. har jobbat hela helgen med matilda så det har varit en helg med mycket jobb men jag har som sagt överlevt på grund att min tös. efter jobbet idag blev de att åka lite gummisak eftet motorbåt med Martina i Hoooka sjön! idag va ja sedan duktigt och sprang en runda och också betalde två räkningar som ja satt inne på. imorgon har ja två viktiga uppgifter att ta hand om som jag laddar för. ska också åka med david till eksjö för att hämta en bil. lär ju bli en kväll på hok sedan också. men först i morgon ska ja leka med sannabus också. GAAAAAD vad mitt liv just nu är planerat i detalj, meeeeen ja gillar de. iaf ett tag till. NU one tree hill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback