jag fångar de i bild för att minnas





mina små sötnosar Wille och Agge, åsså den grymma babysittern då





mitt jobb, mina arbetskamrater, alltså där jag befinner mej nästan hela tiden just nu



i fredagskväll efter jobbet åkte jag till stan för att möta upp min vän matilda och gänget. en trip på centrum och för min goding gick de lite utför. fylletaxi hem och en olycka vi inte ska tala om.







i lördags jobbade jag på ett bröllop, dock ingen större grej, mycket enkelt men 1000 kronor rikare. vädret va med brudparet och gången med rosenblad som blev efter dem gjorde mej knäsvag. försökte också vara söt, dock utan resultat. så de blev en fulbild. de e jag ju bäst på.



åh snälla kom in genom min dörr. det är inte förrens efter stunden man inser att man borde njutit mer av tiden.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback