göteborg


påväg

göteborg

kungen av pop

lotta på liseberg


fröken kanin

chokladhjul

alice och maddline

pärlor


av maddline till alice

av alice till maddline

joel


på spat

dagarna i Göteborg gick fort. i måndags blev de shopping i nordstan och sen liseberg. diggiloo gänget va med i lotta engbergs program. och jag lovar, mitt hjärta hoppade till när min prins kom ut på scen. Åh Brolle vår man som hon sa matilda. en mycket trevlig kväll med mamsen och papsen. bodde på gothia tower, och de va ju en upplevelse att vakna på golvet. kass tältsäng som pajjade. dock inte för att ja va för tjock utan för att det fattades pinnar i sängen. tisdagen bar det av mot nödinge och till släktingar. va skoj att träffa små kusinerna alice och joel igen. blev god mat och massa lek. pärlor, film och stutsmatta. ja kidsen kunde få mej i rörelse. blev också en trip ner till ALE torg och där shoppades de igen. kvällen satt vi framför allsång på skansen och hade de mys. idag vaknade man upp utvilad och det var dags att åka in till göteborg och gå på spaaaaa. det var underbart. peeling, oljeinsmörjning, massage och brun utan sol insmörjning. 60 minuter IN HEAVEN! så idag kom man hem igen och det blev direkt en promenad med kusinen sussilull. sedan blev de att åka ner och se till min matildafloddan. hon verkade må bra och vi började smida planer, åhhh me like! såja, lite uppdatering om mina dagar i göteborg. nu blir de one tree hill och imorgon väntas joggingrunda och sedan workwork. kommer nog dock överleva dagen i morgon då jag efter ska på bio med davido. sommar med göran, kan inte bli annat än succé.

.

Kommentarer
mathildaflodin säger:

fast asså jag ringde till hotellet och de sa att du hade vart för överviktig för den där stabila tältsängen, haha tältsängar har varit lite din grej den här sommaren ;) och kommer kanske fortsätta att vara? hihi älskar dig .)

2009-08-07 | 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback