where are they now?






igår blev det enheldel samtal med några av de människor som jag just nu saknar mest. när elin tillochmed slänger ur sej att hon hatar mej för att jag inte kunnat ses. ja då lovar jag att det slog mej att herregud vad jag saknar mina HRINT tjejer. vi hade ju som sagt världens roligaste med varandra. och ni kom att betyda så mycket för mej. idag ska jag i allafall åka in till stan och träffa sandra och pauline och på lördag kommer jag förhoppningsvis träffa elin och therese, planeras ju lisebergsresa. just nu vill jag bara ta tag i mej själv och skälla på mej för att vi glidit ifrån varandra. för vi lovade ju att inte göra de. och om en och en halv vecka åker tessan till Norge. och igår va jag nära på att bryta ihop för jag kom på hur mycket jag kommer sakna henne. jag hatar när människor lämnar mej.

where are they now?

people always leave, but sometimes they come back!

och om jag nu saknar er så grymt mycket, hur mycket kommer jag då sakna den som jag förtillfället delar allt med?


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback