091216

för första gången på riktigt länge är jag uppe tidigt, väldigt tidigt. klockan sex knackade mamma på dörren och en halvtimme senare en gång till. och då va jag verkligen tvungen att dra mig upp ur sängen. så nu har man äntligen gjort den där jobbiga morgonsimningen som man borde göra varje onsdag. känns grymt skönt att ha de gjort för dagen. stan i går med Tilda va massa mys, den tjejen är verkligen en av som snällaste personerna jag känner. så sjukt snäll och så härligt bra att prata med. planen va att inhandla julklappar meeeeeeeeeeen de blev mer saker till mig själv. kläder såklart, me like! nu har man alternativ på nyårsblåsa, till olearys den 22, julafton och juldagen. trots massa snö och kallt sprang jag också igår kväll. känns grymt bra att äntligen kommit igång med träningen. nu ska jag glo lite one tree hill och sen kanske jag ska dra fram längdskidorna, om jag pallar, har sjuk träningsvärk i hela kroppen efter innebandyn i måndags. i helgen kommer Elin hem, ska bli grymt kul att träffa den damen igen. PUSS!



.


Kommentarer
tilda säger:

Åh madde så söt du e :) de var verkligen skönt att träffa dig igen, man e ju lite rädd att alla bara ska försvinna efter studenten osådär.. Längtar efter att ses igen! :) <3

2009-12-16 | 11:56:51
Bloggadress: http://matildavahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback