091218



fem över tolv och jag kom nyss hem från hok. fick jobba lite i disken idag. men jag va inte ledsen för de, catching! behöver dom tiderna jag kan få, dessutom va ju sofia där. kändes som för i tiden idag, vi pratade om privat saker och skrattade och hade jätte kul tillsammans. det va helt sjukt trevligt och jag blev väldigt glad av det. för jag saknar mina vänner väldigt mycket just nu. mest faktiskt! i morgon ska jag jobba 10 till 18, kalas tycker jag. så ska upp vid 6 och morgonsimma och sen jobba och sen kan jag åka hem och bara vara med mig själv och känna att jag fått ut massor av dagen. så ja i morgon börjar helgen och jag ser faktiskt fram emot en ensam hemma fredag kväll för jag känner inte för att göra något. så ska göra mej riktigt trött i kroppen av träning och jobb. kort om onsdag till torsdag. morgonsimmade och åkte sen till david, vi gick på stan i eksjö och sen nässjö. köpte en tröja till mig och julklapp till mamma och pappa. färg till mitt hår som förhoppningsvis ska fixas i helgen. sen åkte vi hem och mös och tittade på bonde söker fru. idag hade vi en gosig morgon och sedan åkte jag hem. sprange en runda och trodde jag skulle dö av kyla. och nu har jag jobbat. såja time to sleep!





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback