091226

annandagen. vaknade idag med sprängande huvudvärk och galet trött. min jul har varit stressig och inte särskilt bra egentligen. danföredopparedagen va den bästa dagen. då kom hela syskonskaran och david hem till gärahov och vi åt och hade de trevligt hela kvällen. julafton jobbade jag 7 till 16, MASSOR av folk och galet mycket att göra hela dagen. stressade mig genom hela jobbet och hade inte tid för lunch. kvart över 4 plockade david upp mig på hok och vi begav oss mot eksjö och firade jul med hans familj. busade lite med alla barn, men va sjukt trött efter en sån arbetsdag. runt 9 åkte jag hem med Wissinger och fick sova ensam hemma för jag skulle jobba juldagen också. juldagen va inte lika stressig som julafton men även den dagen massa gäster. runt 4 bar det av hem och ja somnade nästan direkt på soffan. skulle åkt in till stan och firat juldagen med klassen men visade sig att jag varken hade bil eller skjuts. så blev en hemmakväll med mamma och pappa framför tvn. gjorde inte så jätte mycket då jag va grymt trött. så idag vaknade jag med huvudvärk och känner mig förkyld. ser ut som om de blir några timmar framför tvn, sen får vi la se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback