äntligen hemma

det har tagit mej 24 timmar att komma hem, och nu är jag äntligen home! gjorde det ända rätta och det vet jag, även om familjen försökte få mig att få skuldkänslor genom att säga hur besvikna dom va och att jag borde tänkta på andra och inte bara på mig själv och att jag en dag kommer ångra mej, och pappan som släppte av mig på flygplatsen och när jag kom tillbaks efter att letat efter en vagn utan lycka åkte han utan att ens säga hejdå. MEEEN jag hittade hem på egen hand och jag kan säga så mycket som att jag bryr mej inte ett dugg om vad dom tycker. trivdes helt enkelt inte så de så. så nu ligger jag hemma på gärahov i min egen säng och känner mej lite tom inuti, nu är man ganska arbetslös, fy! och ingen david hade man i sängen när man kom hem heller, blä! även om jag sovit typ 2 timmar detta dygnet är jag inte ett dugg trött och skulle bara vilja springa ut och krama om dom jag saknat och sen sprungit ändå till eksjö och kramat om den bästa killen som finns!
svergie här är jag, ge mej ett mirakel (jobb)! herrå!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback