.

ska hem, trivs inte alls!

Kommentarer
Martina säger:

Har du varit inne på denna sidan?



www.miami.com



Jag hittade detta

Open Figure Drawing at the BAC

Need some work on your drawing? Check out the Open Figure Drawing classes at the Bakehouse Art Complex every first Sunday of the month.



Det skulle du ju kunna titta på. Det skulle väll vara nu på söndag om jag förstår det rätt



Kolla in sidan om du kan hitta något roligt

2009-12-04 | 09:48:56
Martina säger:

på min facebook har jag två vänner som heter Svenn och Alexandre Wolters, jag träffade dom när jag bodde i Danmark. Svenn kommer från Plantation i Florida, ligger en bit från Miami. Adda dom på facebook och ta kontakt med dom så kanske dom kan guida dig lite eller om de känner kompisar i Miami som du kan träffa. De är kusiner och jag har för mig att Svenn hade en syster eller något sådant. De surfar så du kanske kan lära dig surfa :)De känner ganska många så om du kan få kontakt med dom kan du nog lära känna lite folk där borta.



De är jätte snälla, Svenn och jag gick i samma klass :) Han är lite flummig ibland men väldigt snäll. Han är uppvuxen i Brasilien men hans farföräldrar är från Danmark. Jag tror de bor i USA just nu men jag är inte säker. Men om du inte kan träffa dom så känner de säkert många andra och de vet säkert var du kan träffa mycket folk. Men du måste våga ringa eller kontakta dom om du ska lära känna några.

2009-12-04 | 10:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback