I have lost my heart.

14 dagar kvar till julafton och jag har ingen som helst julkänsla. även om jag idag gjort min första pepparkakshusdeg och bakat christmascupcakes do I dont feel a thing. OCH jag va med sanna och matilda på luciståg i byarum som också inte gav mig några julfeelings tyvärr. va skönt att krama om fröken flodin igen och att veta att hon och gänget ska till Idre över nyår känns kasst. sanna och jag körde den sjuka humorn som vanligt, alltid lika lamt kul. sen har jag väll inte gjort så mycket mer idag än att deppat över att vara arbetslös, något som tynger mig. har sökt ca. 6-7 jobb och ingen har svara, suger.
imorgon är det fredag IGEN, och idolfinal som förmodligen ska ses. i morgon blir det också till att baka mitt pepparkakshus och träna. SKA komma igång med träningen igen, något som jag förtillfället också tappat glädjen till. matilda ska försöka få med mig på innebandyträning på måndag tro ja, haha. kondition på noll känns ju inte för bra. vill börja på gym och gå på pass igen, men måste nog veta vad jag ska göra först.
kanske sola och färga håret i morgon om jag har ork till de, för att fräscha till sig lite och kanske få tillbaks lite liv i mej. lördag ska jag jobba på hok, ringde idag. fick höra på rycktet att gärahovs bygg har julbord, kan ju bli livat och en lååång kväll av det hela. sovit dåligt sen jag kom hem, haft näsEblod två dagar i rad OCH ont i magen som tusan. allt är helt enkelt inte som de ska. 21 dagar kvar till det nya året kommer, vad är ditt nyårslöfte? jag jobbar på mitt! kan ju inte bli sämre än nu iallafall. hittar inte tändstickorna så jag kan mysa här för mig själv heller, skit också!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback