I never promised there´d be sunshine every day. I´ll give you everything I have, the good and the bad.

NYÅRSLÖFTE 2009?



10 dagar kvar till julafton och jag har inte inhandlat EN ENDA JULKLAPP! frågan är dock vad jag gör med all tid, 24 timmar om dygnet som arbetslös och jag får knappt inget gjort. vad gör man som arbetslös? och hur hittar man glädje till att "leva" igen när det är galet kallt och mörkt hela tiden. men matilda har idag tvingat med mig och träna innebandy. så får väll se hur de går, hahahha. OTRÄNAD till tusen ju. idag har jag endast än så länge varit ute och gått en timme. och nu ska jag och simma och sola, seeen ska jag som sagt träna innebandy. P U S S ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback