sanningen bakom..

vet att det är lite väl tidigt att ge upp, men inget har kännts rätt sen nästan direkt från början. trodde jag skulle klara av två barn. och det gör jag nog också. MEN om jag inte hade jobbat typ 10 timmar om dagen, inte en bebis som precis slutat med mammas tutte och haft någon slags firma att stödja mig mot hade allt nog gått 1000 ggr bättre. så redan från stunden jag skulle mata bebisen med flaska första gången och jag hörde detta gallskrik va de bara galet jobbigt. och så har de fortsatt. och jag vet vad folk kommer tycka, att jag gav upp för mycket, jag var ju ändå i miami. men det är ju bara jag som kan känna hur de kändes, att jobba 8 till halv 7 och sedan bara gå och lägga sig och sova fem dagar i veckan och sen inte ha någon att umgås med mina två lediga dagar. de funkade bara inte. plus att familjen faktiskt inte passade mig, på grund att vissa saker som man lärde sig efter några dagar. så nu i morgon söndagen 6 december har jag varit här i 13 dagar och jag gav upp och kommer åka hem. och de handlar mest om att jag inte trivdes och tycker jag inte fick ut något av att jobba så mycket och tjäna minimum. men såklart handlar de lite om att jag saknar någon, och det vääääldigt mycket på grund av att jag mått så dåligt hela min tid här. då kan jag lika väl vara i tråkiga vaggeryd med den jag tycker om. så ser de ut och som sagt man kan verkligen tycka så mycket om folk som ger upp, tro mej, jag har också tyckt saker om folk som bara ger upp. men det är när man själv upplever de som man verkligen märker hur svårt det är att anpassa sig och jobba hårt för något som inte betyder något. see you all in sverige på tisdag. puss

Kommentarer
tilda säger:

synd att det blev som det blev, men det är bra att du ändå gör det som känns bäst. nu har du ju testat iaf så nu kan du inte ångra att du aldrig åkte :)

Hoppas vi ses snart vännen, saknar dej ! <3

2009-12-06 | 16:35:45
therese säger:

jag får ju iallafall träffa min madeleine som jag saknar så mkt & de ska bli sjukt skoj =)



Skönt att de känndes rätt att åka hem men hur tog familjen det?

kramar

2009-12-06 | 18:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback