vissa saker vill man bara ha igen.

sömnlös klockan kvart i fyra, PÅGRUNDAV tidomställningen, är ju bara 10 i USA!

så funderar lite på saker som jag saknar och som jag skulle vilja gör om;

therese, först på listan såklart, känns som evigheter sen vi sågs.
david, två veckor FÖR MYCKET utan mys, inte okej.
sanna, våra riktigt roliga utgångar vi haft och den som stöttat mig mest genom allt.
matilda, min person 2009 absolut, klubbhuset, diggiloo och den jag såg nästan varje dag hela sommaren.
elin, en av tjejerna från HR jag kom att tycka om DUKTIGT mycket.
matilda w, också en HR tjej jag verkligen beundrar, mest för att du ALLTID är så snäll.
fia, vi brukade vara bästa bästa vänner!
anna, som snart sticker till idre, så kul för dig tjejen :)
studenten, förmodligen en av dom bästa kvällarna i mitt liv, hemgång vid halv fem och en bra dålig dagen efter, men de va de så värt.
balen, kvällen som alla va som snyggast och jag hade verkligen kul, ville inte gå hem!
diggilookvällen 2009, brollebrollebrolle, ingen mer än jag och matilda vet nog vilket lyckorus de va att krama om honom. också min david som jag fångade denna kväll :)
danmark med HR, den bästa hejdåklassenresan vi kunde gjort, de va mys.
HRINT, saknar den tokiga klassens fikaraster och vifåringentinggjort lektioner (spec matten)
praktik med tessan, england va väll ingen hit, lustigt ställe vi hamnade på, men att få vara med min goa tjej 24/7 och alltid ha henne va bäst.
åka utomlands, sol och bad fast med någon jag tycker om och en resa man bara njuter!
utgång med roliga människor som gör kvällen minnesvärd.

saknar som jag önskar mig just nu;

ett jobb, SÅKLART! man har nog inte riktigt ett liv om man inte jobbar.
att alltid ha han med stort D.
en mysig julaftonskväll.
ett gott nytt år, var de nu ska firas??? jag tror på att "så man avslutar året, så kommer de nya året bli"
glädje! den fanns verkligen inte i USA, men jag vill ha den tillbaks.
att jag ska komma på vad jag vill.
en kväll med tjejerna, vi brukade ha så kul tillsammans, förut skulle alla fredag och lördagkvällar planeras in i detalj med fest och sånt. de va ganska givet att VI skulle vara. fia, anna, matilda och madde, så brukade de vara.

just nu känner jag ett tomrum inom mig, känslor och tankar flyger runt lite varstans. mest tror jag de är för jag oroar mig för mycket om vad som ska hända. och för jag är så ärligt, grymt rädd för att bli ensam. att känna mig ensam är nog den känslan jag hatar mest av alla känslor. vist känslan av svek och ledsamhet är också inte kul. men ensamhet, fyyyyy!

kan inte fatta att det snart är år 2010 och att jag den 20 januari fyller 20 år. var tog all tid vägen? carpe diem borde införas i mitt liv. just nu tänker jag allt för mycket, kanske man bara borde leva lite också.

.

Kommentarer
sophie säger:

du får väl ta hit tjejerna igen och köra a lá taco-förfest-kväll igen :)

2009-12-08 | 08:39:29
mathildaflodin säger:

åh jag saknar med :) men allt det där kommer åter nu serru :)vi börjar nu i helgen :) love!

2009-12-08 | 18:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback