dadadada



flodin du kan drömma och glömma
på torsdag serverar jag mannen och efter det är han min på fredagkväll
diggiloo fest på hooks herrgård på fredag med mina bästa tjejer
kan inte mer än bli en dunder bra kväll
jag längtar

idag har ja en ledig dag efter 10 dagarsjobb i rad
och en vecka med 61 timmar
det känns ju faktiskt nu
så idag har jag städat och tagit långpromenad än så länge
tar igen mej vill säga
sen ska ja till min matildabus och då blir de bio och sen sleepover med nattbad
och imorgon väntar jobb igen
men det gör mej inte så mycket
jag trivs och igår va de jag som va hovmästare i restaurangen
och visst va ja en bra chef annars hade man ju inte fått 250 spänn i dricks igår
sjukt fint

ne nu blir de duschen och lite fixa till mej tid
sen som sagt kvalitetstid med min underbara tjej

sannapanna ringde idag också och samtalade lite
de gjorde mej glad
inte sett tjejen på en vecka eller mer
skit dåligt ju
men nu planeras de in magaluf resa
ME LIKE!

pussssss

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback