de va ännu en helg de

såja, helgen/veckan är över. just nu fattar jag inte hur fort tiden går. jag kan nog inte säga vad jag gjorde i onsdags förra veckan om någon frågar mej. förmodligen jobbade jag, hahaha. livet går iallafall vidare ute på hooks herrgård. en sak som är bra med bloggen är ju att man kan se tillbaks en vecka och se vad man gjorde. helgen har iallafall rullat på i dunderfart. fredagen vaknade man upp på herrgården och gick nästan direkt ner till jobbet. 9 till 18 jobb va de. massa plus att jag jobbade med min matilda, alltid bra med den tjejen på hooooook. sen slutade jag och jag skyndade in till stan för att handla lite saker. sen hem och in i duschen och sen direkt in till stan. piren med mina brudar som jag inte umgåts alla tillsammans på evigheter. matilda anna madde och fia, de va tider då vi fyra ägde världen tillsammans. som sagt mat på piren. dock ont i magen så kvällen blev lite illa. men damerna ville ju hem till sina pojkvänner så maddline va lite besviken. sen va de lördag och man gick upp för att jobba ännu en gång, 9 till 15. efter de va de hem och ut och vandra en sväng. sen in i duschen och efter de förberedelse inför hanssons loge. carro kom till mej och vi taggade till inför kvällen. sen bar de av till matilda stålknapp och där va de förfest! jag och carro ägde vardagsrumsgolvet. sen bar de av till bondstorp och logen. och jag hade en toppenkväll med mina damer. stort plus till carro som gjorde kvällens höjdare. hångel med främling, oväntat jatack men ack så sjukt kul. bussen hem va jag nog som flummigast, hahah. alla åkte hem med strul och pojkvänner medans jag åkte hem med carro. men de e verkligen inte fyskam de. vi somnade så gott bredvid varann. så kom söndagen och jag gick upp, pigg tro de eller ej kl. halv 8. så va de jobb idag igen 9 till 18. skitpissdag dock då jag höll på att balla ur på massa saker som hände. men jag tog mej igenom dagen tack vare carro och matilda. så sen kom man hem och däckade i soffan efter en tuffhelg. sen promenad med mamsen. massa snack om livet. för ah just nu berättar jag nog nästan allt för min mamma. hahaha. bra eller dåligt? hmmmm. så nu ligger jag här ensam och kollar one tree hill. imorgon blir det FET sovmorgon som behövs och sen ut till hok och jobba 15 till typ 23.



lät bästa låten igår
U2 with or without you

And you give
And you give yourself away

With or without you
With or without you
I cant live
With or without you


även om du inte är min så kommer jag kalla dej min. jag trivs så bra i ditt sällskap och jag älskar att vara i din närhet. varför ska det jag vill ha som mest lämna mej? men jag vet reglerna och jag försöker leva efter dom så gott jag kan. för stunderna med dej skulle jag inte byta bort för någonting i denna värld. jag har sagt de förut, stanna tiden.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback