idag mår jag på topp

för just idag mår jag så sjukt jävla bra
idag är en dag jag verkligen sett ljuspunkten typ
allt känns bara så bra
är det då man kasnke ska börja leva ännu mer?
för just nu känner jag mej sjukt sjukt levande
även om jag jobbar hur mycker som helst nu
jag trivs väldigt bra på jobbet
och jag träffar mina vänner emellan jobbet
och jag tränar som en galning
så allt bara funkar för tillfället
och vad längtar vi inte till mer än Diggiloo just nu
tror helt enkelt de kommer bli en höjdarkväll med mina underbaraste tjejer
men nu blir de sova efter denna dagen med dubbelpass på jobbet
09,30 te 13,30 och sen 16,30 te 22,30 de va min dag de
och jag hann träna ojojojojoj!
imorgon blir de 7 te 15 sen har jag en ledig fredagskväll
vad händer då sägs?

puss babes!

.

Kommentarer
Therese säger:

Bra att du mår bra, men ta det lungt med jobb & träning du vet hur det slutade för min syrra.

2009-07-03 | 08:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback