mammapappabarn

en liten genom gång av vad som hänt dåda. i onsdag skulle jag ju jobbat. men efter att jobbat ihjäl mej denna månaden fick jag ledigt två dagar. så i onsdags sov jag ut, tränade och solade på morgonen. sen vid halv tre tiden åkte jag ut till hooks herrgård för att vara barnvakt till Wille och Agge. Måste säga att jag va en bra barnvakt, ungarna hade väldigt skoj tror jag allt. medans jag lekte med banrnen fixade david maten och sen kollade vi barnprogram, spelade golf, lekte med lego m.m. efter många om och men fick vi dom också att sova. torsdags förmiddagen spenderades med mina små busungar. star wars i 2 timmar fick dem hyfsat lugna. lite små bråk och lite tårar. så att få lämna över dem till farmor och farfar Edberg kändes ganska skönt. en unge i taget har jag kommit på får räcka när det blir dags för de. väntade på att david skulle sluta jobba så åkte båt med madeleine och axelina och hunden Hugo som vi också hade ansvar för. en helt sjukt galen hund som drog sönder mina armar. när david äntligen slutade åkte vi till Eksjö ( his home town ) och hämtade lite räkningar och skit han behövde. sen börjades de förberedas för en myskväll med david, henke & matilda. när alla tillslut va samlade lagades de pizza som aldrig förr. Henkooo som hade inhandlat allt hade verkligen lyckats. massa mums med parmaskinka, champinjon, ananans och tomat pizza. sen spelade vi musikspel och hade verkligen mycket trevligt. Carro kom och senare också Ragge. som sagt en mycket trevlig kväll med mycket skratt och mys. när brudarna sedan lämnade placet va de bara jag och grabbarna kvar. blev lite snack och så sen sängen. idag har jag än så länge varit på Sjöbo och gått igenom inför ett bröllop jag ska servara på i morgon. snart blir de löpning och sen ut till hok igen. först för att hjälpa david städa Calle och Theres hus och sen för att TYVÄRR jobba ikväll. helgen kommer verkligen bara innebära jobb dessvärre fan. men på måndag drar jag med mamma och pappa till göteborg för att hälsa på kusiner, gå på liseberg och åka på spa i borås. ska bli gött att för några dagar komma bort, behövs.

jag älskar din närhet och din beröring

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback