måndag & tisdag




måndag innebar som vanligt jobb. jag och matilda skulle stänga tillsammans men jag blev inkallad till herrgården. så jobbade ett till halv sju i klubbhuset och sen halv sju till ca. tio i herrgården. sen bar de av hem och sova på tee 5 igen. upp vid halv sex då david ska upp och klippa golfbanorna som vanligt. jag gick också upp och åkte hem och hurtig som ja kände mej sprang jag en runda kl. sju idag på morgon. nöjd, jatack, men helt galet dumt. jobbade ju sedan nio till sex. och jag lovar, trött som satan. en helvetesdag också då vi va för lite personal pågrundav sjukdom och maaassa gäster. plus att mitt i allt kaos råkar maddline kasta en dörr i höften så hon nästan svimmar. trodde jag allvarligt skulle spy så ont gjorde de. så nu har man en svullen höft. sen tappade jag muggar som gick sönder och gick in i en annan sak som gjorde att jag fick ett rött märke på armen. plus att kockjävlen går in i mej så jag slår i underarmen. att jag va sur sen. men jag tog mej igenom dagen trotts alla om och men. så nu sitter jag här i mitt rum. borde städa. borde sova. hahha. orkar verkligen ingenting, orkar inte ens sova typ. imorgon är det onsdag och sju till tre jobb väntar. sedan ska jag och David vara barnvakt till Wille och Agge Edberg. husvakt, hundvakt & barnvakt.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback