söndag

helgen börjar lida mot sitt slut. fredagen spenderades som sagt på jobbet och kvällen med matilda. lördagen blev en slappis dag hos familjen flodin och sen blev de jobb igen på kvällen. jag hade hand om fest som hölls ute i klubbhuset och puben. med hjälp av familjen edberg och matilda avklarade vi kvällen galant. va klar runt 12 tiden med all ständning och möblering i klubbhuset. festen fortsatte då i puben. skulle gått ut där en sväng och jobbat med martina men de va så lugnt. så jag tog med mej edberg barnen och gick hem till dom. blev en övernattning på bäddsoffan hos familjen för andra gången denna veckan. måste ju säga att det är smidigt att gå upp en halvtimme innan man börjar och ha 2 min till jobbet. började vid åtta tiden idag och slutade redan kl. 12 då dom tycker jag jobbar för mycket så jag blev hemskickad tidigare. nu har jag iallafall en söndagskväll ledig och sen två hela dagar ledigt. ska väll försöka vila upp mej lite (behövs) och sen träna och sånt. imorgon ska jag till stan med david och inhandla en ipod, är ju lönedag i morgon för oss knegare på hooks herrgård! 

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback