stanna tiden nu

just nu mår jag så sjukt bra. just nu är jag också sjukt förvirrad. men också sjukt glad. kanske är det du eller bara stunden som gör att jag mår som jag gör. jag har inte trivts så här bra i någons sällskap på länge. jag har inte heller tyckt att vakna bredvid någon kännts så här rätt som med dej just nu. jag har inte tyckt en kyss eller en kram värmt mej så här mycket pålänge. jag vet inte om det är tillfälligt eller om det är för evigt. jag vet inte hur länge känslan av lugnt och harmoni som du ger mej får finnas kvar. jag vet inte heller hur länge du stannar kvar. jag känner stundens hetta och jag får känslan av att du gör det samma ibland. men jag får också känslan av rädsla för att öppna mitt hjärta. visst får jag leken tåla om de vore så, jag har ju gett mej in i den. jag ska inte hoppas på för mycket. men visst hoppas jag, det kan jag inte förneka. jag ska inte ta dej för givet, men ja ska bry mej så mycket att det känns rätt.  jag kan inte säga att vi känner varann på ett sådant sätt att man skulle kunna säga att vi är menade för varann. men jag tycker mej känna dej så väl att jag ser någon jag tycker om i dej.  jag söker något som jag önskar finna kanske i dej. det jag söker är oftast något som tillslut slutar i tragedi. men är det tragedi att få det jag vill ha, så ge mej tragedi. för just nu vill jag inte förlora tiden jag har med dej för någonting på denna jord. jag ska leva för stunden och försöka ta dagen som den kommer. stanna tiden nu, för jag vill må så här bra som jag gör just nu, föralltid!


feeling the moment

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback