utan pojkvän trodde jag inte de skulle kännas så här på krogen



outfiten igår va de dock inget fel på. men kvällen ute på krogen va väll inte den roligaste på länge. när alla ens vänner skaffar pojkvän och ska hem till dom. ja då känns det tråkigt att man själv vet att man åker hem ensam och lägger sej i en tom säng. plus att jag kunde typ inte dricka något då jag fick så ont i magen av maten vi åt på saltkråkan. så full blev jag inte heller. sen ville ingen av mina vänner betala 60 spänn för att gå in på krogen, så gick in ensam och dansade lite sen va ju inte de kul längre, NYKTER som sagt. träffade dock på de två vakterna som jobbade i hok på diggilookvällen. jätte trevliga va dom och eftersom ja skar mej på en glasbit plåstrade en av dem om mej så snällt. ikväll va de som sagt logen som gäller va de bestämt. överväger att skita i de nu. gårdagskvällen gjorde mej otagg. men vi får väll se. ska iaf ut och göra ett pass på hok nu. ett plus idag är ju att man inte är bakis eller särskilt trött.

.

Kommentarer
Anonym säger:

kom till gislaved på min grillfest ist :)

2009-07-25 | 10:02:36
Bloggadress: http://tildusen.blogg.se/
Tobbe säger:

Du ska ju va ute när jag är ute ! Det är ju det jag sagt :)

2009-07-25 | 15:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback