baby your all that I want when you lying here in my arms.



en trött maddline kl 6,00



hokasjön kl. 6,00

såja, maddline is back. dagarna rullar på ute på sköna hooook. jobbar och sliter som vanligt gör man javisst! men trivs som fisken i vattent gör jag. bättre arbetskamrater kan en flicka som ja inte ha. en matilda flodin där gör ju världen tio tusen gånger underbarare. gårdagen jobbade jag morgon 7 till 4 i klubbhuset. en stressig dag som gjorde mej lite smått irritearad. denna skit fick såklart david ta efter jobbet då han hämtade upp mej och vi åkte till ica supermarket och handlade. mannen ville ha korv och jag valde den godaste korven som finns, winergrill. men ack när vi intog huset på tee 5 igen upptäckte han att korvbröden va mögliga. så de blev att sätta sej i bilen igen och åka till hoks lanthandel och inhandla bröd. för de går ju inte äta korv utan bröd tyckte han. efter att fått korvarna så spruckna som jag ville blev de korvätning. massa mums såattsäga. sen vart vi båda trötta då vi jobbat tidigt och hela dagen så vi chilla framför tvn. märkte att jag iallafall inte missar så många bra program då jag jobbar, de vill säga att tv suger på sommaren. men tillslut hittade david ett program som hette "en händelse i Öckelbo" eller nått sånt. förklaring; en allvarling komedi, varning för känsliga tittare. en tio minuter lång film som handlade om en blottare typ. sen blev de mer chill vid tvn, jamie oliwer och lite gordon ramsey. sen döck ragge upp och den lugna och sköna stunden va över. senare döck också mina små barn upp som jag skulle vara nattvakt till. madeleine edberg med kompisen moa. så blev att säga hejdå och bege sig hem till edberga huset, ingen lång väg direkt då de ligger grannen med huset jag chillat i. sen tvinga barnen med mej ner till hotel poolen. dock inget bad för min del. kvällen slutade med att jag somnade och kidsen kollade film.
fredag började tidigt, upp halv 6 och gå till jobbet. 2 minuters väg ungefär, härligt. blev jobb i restaurangen halv 7 till 11 och sen klubbhuset 11 till 3. så nu ligger jag här i min soffa på gärahov och taggar inför en tupplur ( en jag längtat efter, vet inte senat jag hade en sådan ) sen blir de nog en jogging tur innan jag ska göra mej iordning för att bege mej till flodinhuset vid hjortsjön. ska bli förfest. jag och matilda är bjudna, kan ju inte bli bättre.

så nu vet ni att jag lever och lite vad jag gör, typ jobbar!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback