dagen är här

ah mina vänner i morgon tar jag studenten
det är med glädje och med sorg vill jag säga

dagen började med att jag skulle jobba
men fick gå hem då de va så lite att göra
sen var de lite fix inför morgondagen
och sen bar de av te Vrigstad och fira att Petter tagit studenten
grattis mannen
blev en kväll med för mycket alkohol för vissa
dock inte mej då jag va passiv och körde
en trevlig kväll va de och fick stanna tre gånger på vägen hem till bror
(han mådde inte så bra, hahahahah)
så nu har Sophie lockat mitt hår inför i morgon
känns som de kommer bli great allt nu
är så jätte nöjd med allt
så nu kan dagen komma
6 timmars sömn sen upp och göra mej iordning
7 timmar kvar sen kommer alkoholen inta min kropp
hejhopp galopp
imorgon e de fäääääst

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback