ett litet inlägg innan jag somnar

dags att sova ja efter en heldag på hooook
och imorgon hoppas jag va tillräkligt frisk så jag kan ut och ta löpet igen
efter england student bal fest sjukdom och all skit, har ju inte redigt hunnit med träningen lika mycket som innan
men nu jävlar ska hon ta tag i de igen
HEJ HOPP DIET NYTTIG OCH RÅ TRÄNING börjar i morgon
och nu fan ska jag ta tag i de imon
de är jag bombklar på
men nu sova snart åka till herrgården och jobba igen ju
idag 11,30 till 23
imorgon 6,30 till 16
två röda dagar
det innebär fett med cash
ME LIKE!

för du lurade mej stenhårt
och jag va dum nog dom gick på de

GOD NATT!

.

Kommentarer
Anonym säger:

träna träna träna : D

2009-06-22 | 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback