jobbjobbjobbjobbjobb

gårdagen va de jobb som gällde
sen vart de träning och efter det bad i fängen med anna och matilda
plus två galna hundar som inte ville bada som dom skulle
sen blev de också en promenad med en gammal god vän
Felicia "Fillan" Haegerstam
de va redigt trevligt, blev massa tjöt om gammalt och nytt
behövdes fan :)

dagen har spenderats tillmesta del på hook
femte dagen i rad jag jobbar
fem dagar till sen är jag ledig en hel dag
det kommer ge cash, weeeeei
kvällen tillbringades hos mej med ett gäng folk
chill, allsång på skansen och morden i midsommer
massa mys

nu är jag också igång med träningen och den nyttiga dieten här
känns förbannat bra
två dagar avklarade lixom
nu är vi på gång som fan vill jag lova



på måndag
då ska jag leka med mina brudar
inte setts sen studenten
faaaaaaaaaaaaaaaan va de ska bli mys att se er igen brudar

nu one tree hill och sen sova
ladda inför löpningen imonbitti
sen blir det hemligt besök och sen jobbjobb
mitt liv består till 90 preocent jobb
men jag trivs, så de går bra
hejhopp vänner
och komihåg
jag saknar er när ni inte är vid min sida

.

Kommentarer
fillan säger:

sånt som behövs ibland :) gött tjöt!

2009-07-01 | 12:36:14
tilda säger:

längtar till måndag snäckan !

2009-07-01 | 16:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback