måndag



såja
två dagars jobb äntligen över
i söndags kvar det modegolf på hook
jag och fia jobbade tillsammans och serverade ca. 100 modemänniskor
en väldigt trevlig kväll måste jag säga, hahaha
hemma vid fyra tiden och kunde typ inte sova för jag hade så ont i halsen
så efter fem timmars sömn var de dags att gå upp idag igen
jobbat nu mellan 11 och 20
pengar rullar in det går bra nu, dödödödö!
så kvällen skulle spenderas med matilda men hon är borta fan
nu är jag i allafall ledig två dagar här
och just nu ser dagarna redigt slappa ut
blir till att ladda batterierna inför torsdag
då börjar fem dagars jobb i rad
missar alltså tyvärr midsommar
men de får man la ta

saknar er vänner
pusss

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback