när jag vaknar upp i morgon



Jag vill inte tänka på dej mer
Vill inte fundera ut detta
Jag vill inte tänka på dej mer
Eller tänka på någonting
Jag ska inte låta dej trycka ner mej
För jag vet att jag inte vill tänka på dej mer

När jag vaknar upp här i morgon
Kommer saker inte vara densamma
För jag kommer inte vänta mer
Du kommer aldrig förändras
Och du kommer alltid vara på detta sätt
Nu ska jag komma igenom dagen
Och det är en sak jag vet
Jag vill inte tänka på dej mer

För du lämnar mej ensam
Jag kan inte säga längre att jag känner dej
Eller att du känner mej

När jag vaknar upp här i morgon
Kommer saker inte vara densamma
För jag kommer inte vänta mer

Springa iväg
Springa så fort jag kan
Jag vill inte tänka på dej mer
Springa iväng
Jag kommer aldrig tillbax igen
Den här gången ska du inte få trycka ner mej

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback