sjuksjuksjuk



idag mår jag som man kanske borde göra efter en månad med fest, stress och för mycket jobb
vaknade kl. 5 på morgonen och hade sprängande huvudvärk, halsen lät som jag vet inte vad, svettades och frös vart efter varandra och en kropp som jag knappt kunde röra så ont.
ja ett virus går genom min kropp och jag mår piss.
inte lämnat sängen på hela dagen och sovit mesta tiden.
men sanna kom upp nu ikväll och livade upp med Wallander och chips.
det behövdes denna dag för fyfan vad jag mår dåligt.
måste bli frisk nu till torsdag kväll då min helg av jobb börjar.
ska spendera midsommar på hoook (om jag blir frisk)
kommer förmodligen inte komma någon snygg kille som vill ha äkligt vin som han sa i söndags.
men förhoppningsvis som sagt blir jag frisk.
nu ska jag se om huvudet ger med sig utav alvedonen och slutar värka.
tyvärr på grund av denna piss sjukdom kan jag inte träffa min vänner från HR i morgon.
jag som ville de så.
kan inte heller ta tag i träningen som jag skulle göra, lär ju få skjuta på de typ till nästa vecka, faaaaaaaan.
natti.

Kommentarer
tilda säger:

usch låter jobbigt . oxå sjuk nu efter allt så vi får vila upp oss allihopa så får vi hoppas de blir en dag över att umgås till snart igen, börjar dock jobba på måndag och sju veckor framöver, men helgerna finns ju alltid. Krya på dig min vän, saknar dig!

2009-06-17 | 14:23:47
Bloggadress: http://tildusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback