du får det att pirra i magen



såjaaaaa
då va ännu en seg kväll på hoook avklarad
idag har jag fått andvända min engelska lite igen
tycker faktiskt det är som roligast att jobba just nu när det kommer engelsktalande människor
lite för jag känner mej så grymt bra på min engelska nu
idag va jag dock SJUKT seg på jobbet då jag inte fick sova så mycket inatt
försov mej till skolan gjorde jag idag också
hann typ va med 15 min på chokladprovningen
men de gjorde inte så mycket
efter de kom i allafall Oscar och plockade upp mej utanför skolan
så crusade han ner mej till stan där jag mötte upp morsan
inhandlat smycken till denna kommande student
vet inte riktigt om jag är nöjd med alla kläder och skit
så ska ta tag i det i morgon och se över de
imorgon är det lite skola som gäller till en början
redovisa englands resan för 2orna på skolan
och sen lite annan skit efter de
sen äre hem och förbereda sig för övernattning hos Patrik
tältningen las ner då de e så kallt på nätterna
så så kommer morgondagen se ut
men nu lite bilder från en toppen fredag jag hade i helgen








förfest hos bror sen centrum
en så himla bra kväll med dom bästa
man har helt enkelt inte tråkigt med er
fan, lämna mej inte
känns som om alla dom jag tycker mest om gör de just nu, blä

lördagen blev som sagt stan med Sophie :)
kvällen en trip till min Tess i Hestra
killbesök från jkpg gjorde kvällen mycket trevlig med mys på Isabergstopp och sedan svensk skitgubbe på tessans rum
skulle dock sovit i hennes syrras säng, men slutade med att vi delade samma säng och täcke
Älskar min tös, har såklart fixat västa studentpresenten till just henne
kommer lipa sönder när du åker till Norge ( har redan gråtit en skvätt över detta)



godnatt alla
imorgon är en ny dag med nya möjligheter
jag ska göra den till den bästa på länge, tihi

och glöm inte att efter regn kommer solsken
och efter en nedgång måste det fan bli en uppåt väg snart
JAG VÄNTAR!
puss

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback