ännu en kväll på hoooook

hemma efter ett lagom långt arbetspass på herrgården
dagen har bestått av friluftsdag på friskis och svettis
dans och kick boxning, massa kul va de
sen tog jag fel på tiden och tåget gick inte förrens om en och en halvtimme
så blev en trip med matilda, elin och tessan till a6 och mat på soya
väl hemma i vaggeryd blev det att ligga i sängen och glo lite tills timmen blev ca. 16
så va de dags att bege sig till jobbet
så nu är jag i min säng igen :)
i morgon blir dagen ungeför likadan
träning på morgonen, skola, plugga matte & sen jobba kväll igen
på torsdag träffar jag äntligen min filleman
då har jag inte sett han sen i söndags
evigheter om du frågar mej som för några dagar sedan träffade honom varje dag
saknar ihjäl mej
det får mej att tänka på att han åker till thailand snart
två veckor utan honom
sen åker jag till england i fyra veckor
FYRA veckor utan pussar, kramar, smek, mys & min pojk
hur ska detta gå?
nenu måste jag allt sova
idag är en ny dag
med nys möjligheter
pussss

.   M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback