dagen jag inte saknar mer

saknar tryggheten
känslan av att alltid ha någon som dej vid min sida
saknar att få ringa dej när som helst och bara få höra dej andas
den där rösten som gör mej så knäsvag
saknar att hålla din hand
beröringen från dej är något jag är så galet beroende av
saknar dina pussar & kramar
din kärlek är något jag aldrig trodde jag skulle behöva va utan
den dagen jag inte saknar dej mer
då ska jag gå vidare
den dagen känns inte som den finns
men jag önskar den kom nu
för mitt hjärta värker så otroligt mycket
och min själ vill inte leva mera utan dej
snälla dag kom
dag att inte sakna mera
dag att gå vidare
för guuuuud vad jag älskar dej baby

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback