en dag man inte ångrar att man gick till skolan, faktiskt

idag var verkligen en dag som jag ville skita i
tänkte jag iallafall när jag vaknade
jätte trött och hade ingen lust att åka till jönköping för att bara ha religion
men dag blev toppen
tessan och matilda tvingade med mej till elin för att laga mat
och jag kan säga att jag är glad jag är lättflörtad
massa god mat och underbart roliga tjejer det där
me like ya girls
issssss va ja kommer sakna er
efter idag va tankarna bara att nu måste vi umgås mer innan vi skiljs åt
england närmar sej med stormsteg också
massa planering och tjöt med tessan om allt som ska ordnas, packas och vad vi ska shoppas
sååååå lovlie att det är hon och jag i 4 veckor ska leva sambos
har massa förhoppningar om en underbar resa och längtar som tusan på shopping och mys i london
men är också sjukt nervös, en månad är ganska länge ändå om man tänker efter
men som sagt ENGLAND KOM :) vi längtar

jusst, blev ingen jobb idag på grund av avbokade gäster
så blev simning med mamsen
och nu väntar jag på att sanna ska hämta mej och köra mej till min pojk
bruden har ju tagit körkort idag
massa grattis gumman
vi får fira och supa ordentligt den 28
då ska jag och min brud festa som tusan

nene, dags att bege sig mot metropolen skillingaryd och invänta en efterlängtad pojkvän
hoppas på en bra kväll så vi inte setts på några dagar nu
något som har varit ovanligt på det senaste då jag nästan bosatt mej hos honom
imon praktik och senare förmodligen träning och matteplugg
om inget annat dyker upp

såå en sak till
håller tummarna för tessan som är i göteborg och tävlar med sin drink i morgon
GO GIRL!

me love ya

.


Kommentarer
elin säger:

2009-03-12 | 13:52:38
Bloggadress: http://givemethebliss.blogg.se/
elin säger:

hihhi, det var mys :)

jag var på atlantis idag & det gäller en månad från det att man köpt kortet och det gäller BÅDE pass och gym :D

ska vi börja nästa vecka?

2009-03-12 | 13:54:41
Bloggadress: http://givemethebliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback