en måndag som kommer bli en ovanligt lång måndag

ska snart till jobbet i hooook
jobbar 5 till 1 i natt
om jag kommer vara trött i morgon
skola kl. 9 i morgon me ju
idag va jag och fiaplutt och provade nya kläder vi ska få på jobbet
långkjol och kavaj :) avis?
sen bar det av till skolan och hade konditori
också ett intressant utvecklingssamtal idag
IG IG IG efter IG stod det på pappret
efter några minuter av hjärtklappning upptäkte vi att det var inte mitt betyg, haha
så jo jag hade bara MVG och VG, grattis till mej som går ut med mer poäng än vad jag behöver
så som sagt snart jobb
i morgon kan det bli så att maddline tar upp sin fotbollskarriär igen
en gång gick jag förra sesongen så ja vi får se hur länge de varar i år
om jag nu kommer till träningen ;)
igår kväll vart det också lite mys med film hos lucas med sanna, pontus, coffe & lucas då me
började på den ena som hackade i mitten ( coffe hade rätt )
så började på en ny film som sög ännu mera
onsdagen kan bli så att jag också ska träna på atlantis med elin och tessan
sen ska tessan sova hos mej, yeeees!

vänner <3
utan er vet jag inte om jag klarat mej




miss u

.


Kommentarer
Lisa säger:

Haha, vad kul att det var fel betyg! Du kan ju inte ha ngra IG Madde;)

<3

2009-03-16 | 21:51:39
Bloggadress: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback