ett år, tre veckor och en dag, slut

det fanns verkligen ingenting jag kunde säga för att få dej att stanna kvar
att inte längre få veta att jag imorgon och varje dag ska få känna sin närhet
att inte varje dag känna dina läppar
känns som om jag slutat andas
jag älskar dej
jag älskar dej
jag älskar dej
jag älskar dej
jag älskar dej
jag älskar dej
jag kommer sakna dej förevigt
och jag kommer förmodligen vänta på dej förgäves
det är slut
och jag kommer sakna dej min älskling föralltid
varje tår är för dej
för jag älskar dej
lever för hoppet
för fan vad jag älskar dej

ett år, tre veckor och en dag
faaaaaan vad jag kommer sakna dej

felix mattsson <3
goodbye my lover



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback