fredag den trettonde

otursdag eller myt?
även om allt just nu känns som det går ganska dåligt
så tar väll ändå dagen priset
vaknade när klockan ringde vid 5
och orkade verkligen inte stiga upp
försov mej till 20 över 5
kände också att jag hade sjuk m värk i ryggen
ingen ipren igen alvedon hemma hos fille nene
sen va de massa snö ute usch och fy
allt på praktiken gick åt pipsvängen
för ja va trött och hade ont
ville bara därifrån
kan inte sov på nätterna längre
för mycket att tänka på
allt kommer gå åt fan nu känns de som
så eftersom jag oroar mej så mycket så kliar eksemen på halsen 10000000 ggr mer
då kan ja verkligen inte sova
ska snart in till skolan och göra matte b prov
har verkligen inte pluggat och har ingen lust att ta tag i de nu
sen borde ja äta
men ingen matlust
sen ska kvällen spenderas på jobbet i hook
OJ ROLIGT
hade nog iochför sej inte haft roligare för mej om ja inte jobbat ikväll
men ändå
så jobb imon och söndag också
bara att ta tag i kragen och DO IT!
får också anonyma kommentarer
JAG SKRIVER VAD JAG VILL OCH JAG TYCKER VAD JAG VILL
DU VET VEM JA ÄR
SÅ SKA DU KOMMENTERA
GÖR INTE DE I ANONYMT NAMN
bye fuckers

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback